Implementarea si configurarea sistemului CRM


Notice: Undefined index: capcha in /home/zglavok/domains/web-think.md/public_html/pages/services/detail.php on line 41
Comanda Dvs. a fost trimisa pentru procesare
Munca de calitate Munca de calitate
Orientarea catre client Orientarea catre client
O abordare unica a proiectului O abordare unica a proiectului
Lucrati strict la timp si in conformitate cu TOR Lucrati strict la timp si in conformitate cu TOR

O dezvoltare CRM este legata de numeroase procese ale companiei si perturba obiceiurile de lucru. Pentru a evita orice risc de esec, este nevoie de rigoare in fiecare etapa a punerii sale in aplicare, de la elaborarea termenilor de referinta pana la monitorizarea post-lansare.
 

Comanda serviciu 'Implementarea sistemului CRM'

Reguli pentru crearea sistemelor CRM

Echipa Web-think a elaborat un set de reguli dedicate serviciilor dezvoltare CRM Moldova:

  • Elaborarea termenilor de referinta

Dezvoltarea CRM presupune un instrument dedicat gestionarii relatiilor cu clientii cu baza de clienti si/sau cu clientii potentiali. Aceasta permite punerea in aplicare a strategiei companiei. Alegerea solutiilor CRM este, prin urmare, cruciala: acestea trebuie sa fie capabile sa acopere nevoile actuale si sa se adapteze la evolutiile viitoare. De aceea, trebuie sa aveti o viziune globala asupra proiectului de creare CRM pentru a determina nevoile actuale si pentru a anticipa evolutiile viitoare. Intocmirea termenilor de referinta va va permite sa definiti domeniul de aplicare al aplicatiei, utilizatorii si drepturile acestora, strategia de implementare etc.

  • Definirea calendarului si bugetului

Serviciile de creare CRM nu se rezuma doar la cumpararea de hardware si implementarea acestuia. De asemenea, trebuie sa luati in considerare integrarea, posibilele costuri de dezvoltare, personalizarea si configurarea soft-ului, precum si posibilele actualizari ale altor instrumente care pot fi interconectate cu CRM. In plus, exista si formarea echipelor in cauza. Toate acestea genereaza o intarziere care se poate prelungi luni de zile si care poate dubla sau chiar tripla costul software-ului. Pentru ca serviciile de dezvoltare CRM sa fie un succes, trebuie sa evaluati timpul si costurile implicate de crearea acestuia: demonstrarea utilizarii instrumentelor, estimarea unui calendar si a unui buget adaptat.

  • Evaluarea avantajelor si dezavantajelor instrumentului

Este important sa se masoare beneficiile si impactul serviciilor dezvoltare CRM implementare asupra organizatiei, asupra proceselor operationale si a obiceiurilor interne de lucru. Daca este bine configurat si adoptat de toti, serviciile dezvoltare CRM implementare sunt un factor de succes formidabil. Pe langa faptul ca imbunatatesc satisfactia clientilor, garanteaza o rentabilitate reala a investitiei.

Pentru a garanta succesul optim al soft-ului CRM, nu trebuie sa va opriti la lansarea acestuia. Este important sa se monitorizeze evolutia sa in timp pentru a se face ajustarile necesare. In acest scop, compania Web-think va pune la dispozitie toate resursele ei si va incurajeaza la un prim pas spre o colaborare fructuoasa in Moldova. Pentru mai multe informatii, faceti clic pe butonul ”Comanda”.